Vacaventuras

Cuinem a diari per tú

Us volem presentar “LAS VACAVENTURAS”, una col•lecció de contes que treballen els valors. És una iniciativa de la Carme i de la Mariona. Totes dues formen part de Catering Vostra Cuina i treballen a l'escola Turó de Can Mates. Si voleu adreçar-vos a elles per comprar el llibre o que vinguin a presentar-lo a l'escola, ho podeu fer a través de:

 

La Pilar, monitora del Turó, ens va fer els ninos... moltes gràcies!!

Las protagonistas son cuatro vacamigas que se quieren tanto que deciden irse a vivir juntas.

 

Meri es un torbellino, divertida y aventurera. Esme es muy habilidosa y resolutiva. Romi es creativa y ordenada. Y Angi es intelectual y diplomática. La masía de Can Mu es el lugar que han elegido para empezar a vivir un sinfín de aventuras.

 

Un día llega al pueblo un cañón de espuma, y no pueden perderse semejante fiesta por nada del mundo... ¿Irán todas?, ¿tendrán algún percance? Descúbrelo y pasa un rato divertido leyendo este libro, escrito en clave de humor.

 

VALORES IMPLÍCITOS:

Con las vacamigas y sus aventuras, aprenderemos que ser diferentes y opinar distinto es la mayor de las virtudes, siempre que se haga desde el respeto y la comprensión. La confianza, la paciencia, el cariño, el perdón, la cooperación, son algunos de los valores necesarios para mantener el principal valor: ¡La amistad!

 

 

 

"Des de la Vostra Cuina us desitgem la millor de les sorts en el vostre nou i il·lusionant projecte. Jaume"

© 2015 | Tots els drets reservats